Prototyp:
Lehátkový vůz 2. třídy určený pro mezinárodní dopravu dle úmluv RIC a MC na hlavních tratí s rychlostí 120 km/h. Vůz je opatřen pensylvánskými podvozky jhy, má 9 oddílů a postranní chodbu, jednotlivý sedadla lze upravit na lůžka. Objem vyrobených kusů v roce 1959 byl 90 ks. Interval čísel 4900 až 4989. (Po přečíslení podle UIC v intervalu 51 54 59-10 001-x až 51 54 59-10 083-x.)
Vůz je vybaven 9-ti oddíly s 72 místy k sezení, které lze upravit na 54 lůžek. Na jednom představku se nachází záchod a umývárna, na druhém záchod, oddíl průvodce s umývárnou a oddíl pro průvodčího.
Model:
Nová konstrukce vozu s vysokou mírou detailů a mnoha dodatečnými díly
Vůz je konstrukčně uzpůsoben pro dodatečnou instalaci osvětlení.
Lehátkový vůz Bac Praha III. Epocha
Vyřazeno
Měřítko |
H0 |
Epocha |
III. |
Art. Nr. |
97110023 |
EAN |
8595692801711 |
Prototyp:
Lehátkový vůz 2. třídy určený pro mezinárodní dopravu dle úmluv RIC a MC na hlavních tratí s rychlostí 120 km/h. Vůz je opatřen pensylvánskými podvozky jhy, má 9 oddílů a postranní chodbu, jednotlivý sedadla lze upravit na lůžka. Objem vyrobených kusů v roce 1959 byl 90 ks. Interval čísel 4900 až 4989. (Po přečíslení podle UIC v intervalu 51 54 59-10 001-x až 51 54 59-10 083-x.)
Vůz je vybaven 9-ti oddíly s 72 místy k sezení, které lze upravit na 54 lůžek. Na jednom představku se nachází záchod a umývárna, na druhém záchod, oddíl průvodce s umývárnou a oddíl pro průvodčího.
Model:
Nová konstrukce vozu s vysokou mírou detailů a mnoha dodatečnými díly
Vůz je konstrukčně uzpůsoben pro dodatečnou instalaci osvětlení.