Prototyp:
Rychlíkový vůz 2. třídy určený pro mezinárodní dopravu dle úmluv RIC a MC na hlavních tratí s rychlostí 120 km/h. Vůz je opatřen pensylvánskými podvozky jhy, má 10 oddílů a postranní chodbu. Objem vyrobených kusů od započatí výroby 1958 až do konce výroby 1960 se vyšplhal na 288 ks v postupných dodávkách. Interval čísel 3347 až 3399 a 3578 až 3812. (Od roku 1968 došlo k přečíslení podle UIC v intervalu 51 54 29-10 000-x až 51 54 29-10 081-x v případě oddílu s rozhlasovou ústřednou a na intervaly 51 54 20-10 000-x až 51 54 20-10 199-x.)
Vůz je vybaven 10-ti oddíly s 80-ti koženými sedadly v zelených barvách, na chodbě se nachází 8 sklopných. Na jednom představku se nachází záchod a umývárna, na druhém záchod a oddíl pro průvodčího
Od roku 1959 byly vozy vyráběny s rozhlasovou ústřednou, později však byly demontovány a byl v nich prodej občerstvení.
Model:
Nová konstrukce vozu s vysokou mírou detailů a mnoha dodatečnými díly
Vůz je konstrukčně uzpůsoben pro dodatečnou instalaci osvětlení.