Model stavebnice Brno stavědlo číslo 5 v měřítku N.
Rozměry: 37x47x65
Bylo postaveno v roce 1890 společností Severní dráhy císaře Ferdinanda (zkr. KFNB).
V letech 1894-97 v těchto místech proběhla výstavba nákladního nádraží společnosti KFNB s poschoďovým skladištěm Amerika, uhelnými sesuvkami a lokomotivní rotundou (v prostoru od jižního zhlaví osobního nádraží k řece Svratce).
Další přestavba proběhla v letech 1903 až 1904, kdy ve spolupráci obou železničních společností KFNB a StEG bylo mimo jiné přestavěno kolejiště osobního nádraží do dnešní podoby s šesti průběžnými kolejemi a nástupišti spojenými podchodem.
Ze stavědla č.5 se ovládá jižní zhlaví obvodu osobního nádraží směrem k přednádraží (tj. směr Břeclav, Přerov, Vlárský průsmyk) a je vybaveno elektromechanickým zabezpečovacím zařízením se světelnými závislými návěstidly, elektrickými přestavníky a kolejovými obvody. Na stavědle je jeden závislý stavědlový přístroj s hradlovou skříní doplněný kolejovou deskou.
Ze stavědla, na kterém pracují na směně dva signalisti, je ovládáno 20 výhybek, z toho 1 křižovatková a 14 světelných.

Dřevěné díly jsou z kvalitní finské překližky.
Součástí stavebnice, která je dodávána v rozloženém stavu, je lepidlo a návod.
Tento model a ostatní modely budov jsou velmi vhodné pro modelové železnice. Tento model vyrábíme jak ve velikosti TT, H0 i N.

E-návod: 110011-Bauanleitung-Brno-Stellwerk-5.doc

Brno St.5

Poslední kusy
849 Kč s DPH
Měřítko N
Art. Nr. 112011
EAN 8594170440329

Model stavebnice Brno stavědlo číslo 5 v měřítku N.
Rozměry: 37x47x65
Bylo postaveno v roce 1890 společností Severní dráhy císaře Ferdinanda (zkr. KFNB).
V letech 1894-97 v těchto místech proběhla výstavba nákladního nádraží společnosti KFNB s poschoďovým skladištěm Amerika, uhelnými sesuvkami a lokomotivní rotundou (v prostoru od jižního zhlaví osobního nádraží k řece Svratce).
Další přestavba proběhla v letech 1903 až 1904, kdy ve spolupráci obou železničních společností KFNB a StEG bylo mimo jiné přestavěno kolejiště osobního nádraží do dnešní podoby s šesti průběžnými kolejemi a nástupišti spojenými podchodem.
Ze stavědla č.5 se ovládá jižní zhlaví obvodu osobního nádraží směrem k přednádraží (tj. směr Břeclav, Přerov, Vlárský průsmyk) a je vybaveno elektromechanickým zabezpečovacím zařízením se světelnými závislými návěstidly, elektrickými přestavníky a kolejovými obvody. Na stavědle je jeden závislý stavědlový přístroj s hradlovou skříní doplněný kolejovou deskou.
Ze stavědla, na kterém pracují na směně dva signalisti, je ovládáno 20 výhybek, z toho 1 křižovatková a 14 světelných.

Dřevěné díly jsou z kvalitní finské překližky.
Součástí stavebnice, která je dodávána v rozloženém stavu, je lepidlo a návod.
Tento model a ostatní modely budov jsou velmi vhodné pro modelové železnice. Tento model vyrábíme jak ve velikosti TT, H0 i N.

E-návod: 110011-Bauanleitung-Brno-Stellwerk-5.doc